Alla inlägg under februari 2014

Av Elin Alzén - 27 februari 2014 13:46

Att få en heldag utanför hemmet bara vi två är helt underbart! 

Vi gick ut och åt på Bamboo City under alla hjärtans dag samt att vi avslutade kvällen med bio. Att det blev just den 14e som vi gick utför att ha en mysig "bara vi två" kväll var en ren slump, det var den enda dagen som vi inte hade någonting speciellt på shemat. Inge jobb och inget skolarbete som skulle göras. 


Detta blev den kväll som vi skulle ha haft den 10e december men som vi fick skjuta upp lite.

Vi tog och firade in allt som vi inte har hunnit under de två månader som gått vilket var:

* 2 år tillsammans

* Förlovning

* Kontraktskrivning för heltid de närmaste 6 månaderna

Samt att det var alla hjärtans dag. Detta blev en av de bästa dagarna i mitt liv :)




Av Elin Alzén - 17 februari 2014 12:25

Från och med idag 14,10 har jag semester! Jag slutade min arbetsvecka med 4 dagars ledighet innan projektet skulle ta slut. Nu har man ett till jobb i bagaget och jag ser mycket fram emot mitt nya uppdrag som startar den 2a mars. Börjar med att jobba natt sen har jag 4 dagars ledighet igen. 

det bästa med det nya jobbet är att jag har kontrakt på heltid i 6 månader och sen får man se om man blir anställd åt kunden eller sparkad..


Undra vad jag ska hitta på nu i ~ 14 dagar? 

Av Elin Alzén - 10 februari 2014 12:55

Äntligen börjar det gå bra för mig! Jag har tydligen gjort ett grymt bra jobb på kunden jag är hos nu så att Proffice vill heltidsanställa mg hos en annan kund! Jag ska ner på kontoret och skriva på kontrakt på fredag! Nu behöver man bara sköta sig på nya jobbet och sedan så kanske man kan "sitta lite säker" och inte behöva tänka på nya jobb hela tiden :) 

Av Elin Alzén - 8 februari 2014 12:04

Vi har köpt oss en liten leksak som gör att den mesta tiden spenderas i soffan nu.

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards